Friday, February 5, 2010

HUJAN LEBAT MENCURAH KINI

= ) Hujan Oh Hujan.
Tengah Asyik Aku Kawad Kaki, Tetiba je Hujan Turun.
Huh, Lebat Yg Teramat.
Seronok Mandi Hujan Ngan Sara.
Kami Berdua Menari Dalam Hujan, Tarian Tango.
Dah Habis Menari, Kami Maen Air Hujan.
Miss Ho Tegur Kami "maen hujan! maen hujan!"
Kami Maen je Macam Biasa.
Sedang Tengah Maen Air Hujan, Aku Teringat Lagu Pergi Nyanyian Aizat.


Tetiba je Nak Nangis, Sedih Sebab Sesuatu.
Korang Semua Tau Kan?
Balik Rumah Mak Dan Abah Nak Pegi Kerja.
Kat Skolah Kawan Buat Tak Layan je.
Kalu Aku Jatuh Ke Bukan Korang Tau Pun.
Kalu Sara Jatuh, Semua Ambik Tau.
Siap Ada Yang Tanya "nak jumpa cikgu tak"
Sedihnya Aku.
Almost Tiap-Tiap Hari Aku Menangis Sebab Bende Ni Tau.
Buat Ape Aku Beritahu Korang Semua,
Korang Bukan Kisah Pun.




0 comments: